en liten strikkebukse

ja her sitter jeg med foten høgt,ikke mye jeg får gjort men strikke trenger jeg heldigvis ikke føttene til for å klare :=) så nå som genseren til begge mine døtre er ferdige kunne jeg ferdigstille buksen til familiens siste tilskudd som er ventet i mars :=)

min datter hadde lyst på en litt vid modell ,da har barnet godt med bevegelsesmuligheter og det er jo bra

knapper til skuldrane får jeg ta igjen når jeg kan gå på foten igjen for knappene  mine er på loftet og hoppe opp 2 etasjer er ikke noe å tenke på :=)

denne er strikket i tynn alpakka er i str 0-3 mnd ,vi nermer jo oss sommer da men av erfaring er det ofte sure dager i juni så satser på att denne kan komme godt med :=) dere har nok skjønt att det er ei lita tulle som ventes og lille Ragnar blir storebror ,det blir koslig det :=) ha en fin dag da

11 kommentarer

Siste innlegg