en luftetur

I dag var butikkane åpne igjen,ikke det att vi trengte mat ,for vi har nok av det i heimen,hadde tenkt på noen mandariner ,druer og kanskje en rømme ,men vi kjøpte det ikke ,jeg orket rett og slett ikke ,for innen vi skulle innom den butikken,ja da var jeg helt utslitt,beina skalv og det verket i hendene i tillegg protesterer magen ,det var bare å sette seg i bilen,og der satt jeg medan mannen gjorde et par ærend til sin mor og så kjørte vi hjem igjen,det var godt å komme hjem :=)

det var slik att jeg fikk en pen kjole i gave med mine døtre og familie,jeg fikk den på,men var ikke lett å få den av,tenkte først å bytte til et nr større ,i butikken prøvde jeg 3 kjoler,men dei hadde en smal fasong som ikke var helt god,ekspeditrisen og jeg diskuterte og ble enige om att det var mer brukervenlig å gå for et par bluser :=) så kjolen ble til 2 bluser og en genser hvor jeg la til litt selv i sistnevnte :=)

den gulbrune blusen har normal lengde den stripete er lang godt nedom rumpa :=) og begge er i 100 % viskose ,skikkelig deilig stoff som passer året rundt

den mosegrønne genseren er onesize og også en viskose ,har den på nå og hvet den blir en favoritt ,utrolig myk og deilig

fikk masse fint til jul i år

en vakker løper ,den er lang så tok 2 bilder er lik påbegge ender som siste bilde her,løperen er arvegodt og jeg skal ta godt vare på den,elsker slike vakre håndarbeider

en nydelig kaffeduk i lin

gode bøker slike som jeg liker :=)

gode oster,kraftkar fra tingvoll fikk jeg også,men den er i bruk :=) det ble også både drops og sjokolade i pakker

denne må være den søteste av dei søte :=) en gryteunderlag laget av tovet ull :=)

julepynt fra USA da elsdte datter var der på ferie før jul,og kjøpte denne fine i gave :=)

ja ja ,nå er det romjul og jeg skal fortsette å kose meg hjemme for det er ennå for tidlig å bevege seg ute,ha en koslig kveld da

12 kommentarer

Siste innlegg