En ny hagevenn

Ja så ble det en ny hagevenn i dag også,det hadde seg slik att denne fruen måtte ha noen pakker med hagejord,jeg kjøper den billige varianten og gjødsler den opp selv ,og når vi så var der så spør mannen ,vil du ha en slik ? klart jeg ville

se på dei øya da :=)

og dere skjønner nok att det ble hagearbeid i dag også når vi kom hjem fra handel,for det var mer som fristet fruen

solsikker,en lav sort som blir ca 50 cm ,best det pga vinden

gidder dere å telle så ser dere hvor mange frø jeg plantet :=) tror det er ca 49 stk ,sette pottene i en isoporkasse og om natten legger jeg en plastikk over,dette står i drivhuset som ikke er varme i,så natten kan det bli litt kjøligt der ute .

Problemet kommer når disse skal plantes ut for jeg har egentlig ikke et bedd til dem :=)  finner nok på noe

det fortsetter å sprette i hagen vår,solbærbuskene har begynt å bli bra grønne nå :=)

og ugress,våren har bare såvidt begynt enkelte steder ,men jammen er det nok av ugress hos meg nå,men det er slikt som følger med i en hage .

Nå er det kvelden og jeg kjenner att beina trenger å kvile nå :=) ha en fin kveld da

16 kommentarer

Siste innlegg