En ny runde

Hvert år har jeg stekt krumkaker til jul ,men en krumkake tar stor plass i kakeboksen ,så i år tenkte jeg strull ,tynne fine som tar liten plass :=) og det lagde jeg i forrige uke .Nå var ikke alle i familien like overbevist om att dette var like godt som mine vanlige krumkaker .På strikkekafe kom vi i snakk om julekaker ,og det var da ei sa jeg kunne jo rulle krumkakene akkurat som strullen ,ja det hadde ikke fruen tenkt på :=) så i dag ble det en ny runde på kjøkkenet og det ble gode krumkaker akkurat slik vi liker dem og dei tok liten plass i boksen :=)

da jobben var gjort strikket jeg ferdige vottane til elsdte barnebarnet , og det var akkurat slik hun ville ha dem

nå var det svart jeg ble spurt om ,men det hadde jeg ikke ,trodde jo dette var svart helt til dagslyset kom og jeg inså att det var blått ,ja ja ,håper det går bra alikavel for svart har ikke denne fruen i lageret sitt :=)

Når denne jobben var gjort fikk jeg telefon ,et par venninner ville komme på besøk :=) så da var det bare å svinge seg rundt og sette på kaffen

og så fikk jeg forsinket bursdagsgave :=) en julekalender i form av et lys med stake som vil gi kos hver dag :=) og som dere ser har jeg tatt frem litt hjemmelaget pynt ,jeg synes naturmateriale er så vakkert og hos meg får akkurat det være fremme mye lenger enn bare i julen :=)

Så sånn ble min dag i dag bare kos kaffe og julekaker og hyggelig prat ilag med gode venner :=)

8 kommentarer

Siste innlegg