en rosa start på dagen

god morgen ,da jeg sto opp i dag såg jeg att fargen ute ikke var som vanlig,vi hadde en skikkelig rosa start på dagen som farget alt ute i et herlig rosaskjær

det var vakkert og måtte nytes der og da for da jeg gikk inn igjen var det borte :=)

Utifriluft lurte på om vi likte å gå på sporjakt,joda det er spennende det,men jeg trenger ikke gå langt,tok på meg støvler jeg og gikk oppom huset

en hel flokk med hjort har sin gjennomgang rett oppom huset vårt ,og hadde jeg sittet oppe om natten hadde jeg nok fått bilde av dem også,men da sover jeg ,på marka på den andre siden av veien er det like opptrakket ,men der er spora blandet med mikkel rev sine :=) det er på sporene vi ser hvor mye liv det er rett utenfor dørene :=)

avsluttet dagen med halsonde,våknet i dag med halsonde men koronatesten var negativ ,da får jeg bare håpe det ikke utvikler seg til mer enn halsonde :=)

24 kommentarer

Siste innlegg