en sort i boks

ute uler vinden ,det er mildt ute 14+ ikke mye som minner om vinter :=) men inne lukter det bittelitt jul ,jeg har bakt årets første julekaker :=) glutenfrie cookies med sjokoladebiter ,mmmmm dei vart søte ,brunt sukker var det som skulle i deigen noe som gjorde kakene litt  mørkere på farge enn det jeg bruker å ha

det er noe med årstiden ,jeg er trøtt om dagen ,så også i dag så da jeg hadde bakt kaker kledde jeg meg og gikk en tur ut ,frisk luft hjelper om en er trøtte :=)

14 + grader ikke mye som minner om vinter ute

trærne er nakne ,løvet ligger på bakken ,men en og annen ligger der og skinner i en nydelig gulfarge

en selfie må til og jeg har på den nye hua strikket i finull som jeg vant hos vibedille

hanefar bruer med fjørene ,en flott kar :=)

det hjalp å rusle litt ute ,jeg slapp å duppe i stolen hi hi

7 kommentarer

Siste innlegg