en sosial dag

Ute er det kvitt,ikke mye men det sies det er glatt,jeg har ikke føtter til å gli,ramle eller trakke over så jeg er inne,går noen runder mellom kjøkken,stue og bad,sånn må det være i februar også,men i morgen er det trening hos fysioterapaut :=)

Nå fikk jeg besøk av 3 venninner i dag,jeg serverte kaffe,te,  ost og kjeks litt druer og gele til osten,det var koslig med besøk,vi strikket,og jeg strikker jo litt ekstra for tiden siden jeg ennå er mye inne,dermed ble jeg ferdige med et par votter i dag,dei skal til min søster,hun hvet det ikke ,så får vi se da om hun leser innlegget her før pakken er fremme,den blir sendt i morgen :=)

i siste familien som kom ut var det oppskrift på disse vottene,jeg brukte restegarn etter sagakoften ,da ble det helt andre votter

one size ,men dei er store,ikke tommelen men selve votten så dei passer nok best noen med litt størrelse på hendene,eller kanskje tove dem litt,ja ja vi får no se da om dei passer min søster :=)

Nå blir det bare babystrikk,termin til vår datter er i neste måned ,så da vil jeg prioritere henne :=)

16 kommentarer

Siste innlegg