en stor jobb

det er høst og mange av dere hvet att da får jeg hjorteslakt på bordet,vel i dag fikk jeg mye ,da er dett godt att noen vil ha ,ja for vi fikk 2.5 dyr ,det halve er min søster og svoger sitt dei kjem ii morgen ,resten var vårt ,et ble hentet men jeg satt alikavel igjen med et helt dyr + søster sitt ,jeg måtte grovpartere så jeg fikk det i kjøleskap så får vi dele det skikkelig i morgen når besøket mitt kommer :=)

mye av det må i min fryseboks og den er allerede full,hmmm da får jeg sende fra meg litt ekstra ,godt jeg har barn som vil ha og har plass i sine fryseboks.

 

og medan der blir mer og mer høst så blomstrer det foortsatt i hagen ,

jeg hadde begynt å bli redd den gule ikke koom i bloomst ,den var litt sein i år,det er faktisk en solsikkestaude som kommer igjen hvert år.

men nå blir jeg opptatt noen dager ,så nyt høsten folkens sås ses vi igjen neste uke

10 kommentarer

Siste innlegg