en tur i skogen

i dag har jeg hatt en god dag,og gynge i slynga hos fysioterapauten i går gav resultater,vondtene i ryggen er borte :=) herlig ,så da hvet jeg hva som venter meg dei neste timane,ingen nålestikk,men gynging i slynga der fysioen drar litt lett i beina mine :=)

Vel siden jeg har hatt en så god dag så ble litt gjort også,jeg har baket brød,jeg har plukket rips til både meg og min svigermor,jeg har vært i skogen og nå koker jeg gele,og det går fint :=)

da jeg gikk i skogen tok jeg med en soppnett og kniv,og det var lurt for jammen kom jeg over noen kantareller

det ble en hel talerken :=) dermed ble det en gryte til middag i dag,vel hjemme henter jeg grønnsaker i hagen

fargerikt,gryta har ikke fargene nå for jeg har i en hel pk creme fraishe :=) me3n du den ble god,nå putrer den ennå for middagen er ikke klar,uansett,jeg gleder meg til middag :=)

10 kommentarer

Siste innlegg