En tur ut

Så har jeg vært ute og gått en tur,det var ikke en god tur for den foten er vonde altså,men jeg lever i håpet om att den skal bli bedre,i morgen skal stingene tas,så må jeg bare se hvordan dette går,er jo noen mnd til det har gått et år,og legen min sier det tar et år å bli god etter en slik opperasjon som jeg har vært gjennom,ja ja gikk gjorde jeg nå uansett ,

noen trær kommer raskere enn andre og i dag gikk jeg meg på dette oretreet som hadde sprunget ut,det var flere bjørketrær som var grønne også

ikke lett å se kanskje men dette bjørketreet var helt grønt

lettere å se det på litt avstand,med sol og varme som nå er meldt tenker jeg att det meste spretter ut fort nå

måtte ha en selfie i dag :=)

turen gikk gjennom beite der vi hadde kalver den tid vi drev melkeproduksjon :=)

snøen er borte og gresset er grønt

det snør litt i fjella ser eg,men det skal være siste dagen

vel hjemme ser jeg noe kvitt i plenen,der dukket jammen årets første kvitveis opp :=) herlig da att den ville komme først i hagen vår .

Turen i dag var ikke bare en tur,i tillegg til å gå litt skulle jeg ta imot en pakke til oss og en til min svigerinne ,og da vi hadde bestilt ilag var det en leveringsadresse

levering ved rorbua til svigerinne og svoger

det var ikke bare bare å få dette ut på singel underlag,godt det ikke var meg som skulle ta dette ut av varebilen :=)

ja så har karane våre noe å gjøre på i kveld,en palle hver og her trengs litt muskelkraft tipper eg ,og kanskje en traktor også :=) hva som er inne i disse pakkene ,ja det skal dere få se når det er pakket ut :=)

6 kommentarer

Siste innlegg