en tur ut

Dagen er snart oppbrukt,jeg har strikket og strikket og ble akkurat ferdige med først erme til Ragnakofta mi

den andre er godt over halvstrikket ,men jeg bruker nok et par dager på å strikke den ferdige også :=)

Men innimellom strikkingen gikk jeg ut i dag,det var en liten stund jeg lurte på om det gikk,det har seg slik att ortosen ikke gikk ned i vinterskoa mine,jeg lette frem joggesko,det gikk men bare såvidt,jeg måtte nesten ta av reima,men det gikk ,og med støtte av krykkene gikk jeg på føttene helt ned til sjøen,sånn ca 500 m :=) da jeg kom ned tyknet det over huset vårt regnbyga kom fort,jeg snudde og gikk opp igjen,turen opp ble litt vonde,det var langt nok å gå sånn første dagen,men jeg gikk og det er det viktigste skal jeg komme meg på beina igjen :=) i morgen er det fysioterapi,sagte men sikkert håper jeg å kunne gå skikkelig med det er vondt uten krykker så det vil nok ta tid,legen sa jeg måtte belage meg på 3 mnd etter opperasjon,det blir 6 mars det,ja ja .

Men hva jeg skal ha på føttene i morgen ,mulig jeg må bruke en ankelstøtte jeg har liggande akkurat dagene hos fysio,for ortosen er romfrekk i skoa :=)

2 kommentarer

Siste innlegg