en vakker fredag

Dagen startet med att vi måtte en tur til Volda i dag også,men det var en fin tur,tåka låg tykk på veien men det var alikavel så vakkert og jammen fikk jeg et glimt av sola også

da vi kom hjem igjen og hadde fått i oss litt middag kledde jeg på meg ,jeg måtte gå en tur i dag kjente jeg og valget falt på turen rundt garden ,da fikk jeg oppoverbakker,gikk sakte da for opperasjonen jeg gikk gjennom på mandag tillater ikke noe rask gange ennå

bare en ser seg litt rundt så er der farger å se i naturen også om vinteren ,her var det en nypeklonder og inni den var det masse av denne gule soppen,den lyste godt opp

det er frost i dag ,men snøfritt så det var fint å gå rundt garden som er langs grensa mellom jordene og skogen bak

jeg snur meg og ser utover fjorden ,sola har farget fjelltoppane rosa

en gyllen kveld,men det var kaldt så jeg prøver å gå litt raskere

ute i ene beite var mannen i gang med litt veding ,jeg ruslet bort til ham ,han tente opp et bål ,det ble såpass att jeg kjente varmen ,men vi fikk ikke fres på bålet så den sløkte seg selv etter kort tid ,da gikk vi hjem ,men i morgen skal vi opp i beite igjen og da skal vi få bedre fres på bålet :=) ha en fin kveld da

19 kommentarer

Siste innlegg