en vakker morgen

I går våknet vi til en vakker morgen,det hadde snødd en god del kvelden før og jeg var ute og måket,jeg skulle være med mannen når han skulle på jobb så da var det greit å få bort snø og brøytekanter kvelden i førveien .

Vel vi ble luurt for herremin ka snø som kom i løpet av natten

det var så vakkert,men jeg gikk ut og måket en gang til før vi dro ,heldigvis var det lett og fin snø :=)

vel framme i Volda ,jeg venter på bussen men disse benkene er ikke råd å sitte på ,hadde blitt litt kald i stumpen da

jeg kommer meg på bussen ,men for første gang får jeg ikke kjøpe bilett,det måtte gjøres vi mobilen ,jeg skjønte ikke bæra jeg ,men sjåføren geleidet meg gjennom og jeg fikk betalt via sms ,ja ja jeg lærer vel dette også ,neste gang vil jeg prøve med vips

bilde er i fart og vi kjører forbi Vartal mot Ålesund

men jeg skulle ikke helt inn til byen ,hopper av ved Ålesund sjukehus ,det var tid for mammografi ,jeg var ute i god tid og slapp til før timen min ,dermed rakk jeg en time tidligere buss tilbake til Volda

det er hyggelig med en busstur i så vakkert vintervær :=)

Tilbake i Volda går jeg på kafe og kjøper en lunch ,møter en gammel kolega ,det ble en hyggelig lunch :=) for hun satt også på kafe alene

etter maten kjøpte jeg et par hesper med sokkegarn før jeg trakket meg oppover bakkene

før jeg går videre bortover veien og forbi lærerhøgskulen

så var jeg fremme ved mål ,gamle Voldahallen

det var tid for 3 dose koronavaksine ,jeg møtte opp 2 timer før timen min men kom til med en gang ,og da jeg var ferdig og hadde sittet min halvtime kom mannen min ,så medan han fikk sin gikk jeg på butikken og gjorde helgehandel ,så plukket mannen meg opp når jeg var ferdige ,vi kunne kjøre hjem når vi egentlig hadde time til vaksine begge to :=) kan jo ikke annet enn si det var en fin dag ,og vi blir ikke dårlige av vaksinen noen av oss :=)

Nå pakker jeg vekk julen ,er straks ferdige ,for jeg var godt i gang før jeg tok en liten blogg pause ,må tross alt bære alt opp 2 etasjer ,så en kvil passer fint ,men nå tar jeg dei 2 siste rundene før jeg er feridig for denne gang ,ha en fin dag da

6 kommentarer

Siste innlegg