en våt dag

Nei det har ikke regnet ,ikke ute iallefall men inne har tårene trillet og jeg lar dem trille,når vonde ting skjer i livet er det godt å få ut smerten ,så her lar jeg tårene falle når dei kommer.

Mellom tårene har jeg baket,det blir jo jul uansett hvordan livet tar en vending,og siden jeg får besøk av både barn og barnebarn i løpet av julen er det godt å ha noe søtt å sette frem

juksa og pynter kjøpte pepperkaker :=) delfiakake og tropisk aroma,det er barndomsminner ,oppskriften på tropisk aroma er min mamma sin  og den har jeg baket hver jul siden jeg flyttet hjemmefra,i år pyntet jeg den litt med ekstra sjokoladestrøssel og jeg tilsatte saft og skall av en mandarin,tror den blir frisk og god og den blir bedre og bedre av å modne noen dager .

I går var jeg på Ålesund sjukehus

det viste seg att menisken hadde fått en sprekke,så ortopeden anbefalte opperasjon,hadde det vært slitasje ville han anbefalt fysioterapi,så da blir det en ny runde på krykker på nyeåret.

men det gode er att det blir en ny vår og jeg håper den blir god,husk å ta vare på hverandre for dere er alle verdifulle for noen :=) klem fra ei som setter stor pris på hver og en av dere

17 kommentarer
    1. Hei, det er godt å gråte når man MÅ. Og det hjelper litt, selv om ting ikke blir bedre akkurat med det første. Jeg savner bakrommet nå, men jeg kommer en tur på mailen. Tenker masse på deg. Sender over gode klemmer, du er betydningsfull for flere enn du aner også <3

    2. Heisan Connie. Ja jeg tenker også på deg og det var vondt og lese mailen fra deg i går. Nå har vi kjent hverandre i flere år og jeg vet du er en flott dame som ikke gir opp selv om det er aldri så vondt. Får håpe du får en god jul med dine barn og barnebarn som gir litt ekstra oppmuntring over alt det vonde. Kakebaksten din ser jo så deilig ut også. Men håper du får en bedre tid fremover og så vet du hvor dine bloggvenner er..vi tenker alle på deg:-)) Klem fra Marianne.

    3. Ja. livet byr på både godt og vondt. Kanskje er det ekstra sårt når det skjer triste ting rett før jul. Det er mørketid og den tida da familien pleier å samles. Det er godt å holde på med noe, og alt trenger ikke være hjemmebakt. Her bakes det ingen ting, men har kjøpt inn litt ekstra god julemat! Klem! <3

    4. Uff…ja..håper dere får en så god jul som går ann…i en sånn stund…Ser fint ut med masse gode kaker hos deg….Så synd du igjen skal måtte bli dårlig til bens..men må man, så må mann…Håper du ihvertfall blir bedre……Tenker på deg og dine! God jul!

    5. Ja man kan ikke forutsi hva dagen bringer………………… vi har litt slik i vår famillie også nå. Svigermoren til bror min døde i går og onkelen min ligger på det siste…….. og for min onkels familie er det vel værst for de har mistet to av sine barn – en for 20 år siden og den yngste for et år siden……. og nå forsvinner onkel litt etter litt…………….. Det er trist. Og jeg vet hvordan det er å miste sin far. Pappa døde i 2015 og savnet blir bare større og større <3

      Sender varme klemmer til dere <3 Man er liksom i en boble……… <3 <3 <3

    6. Der fant jeg deg Skjønner sånn nix her inne. Så utrolig trist å høre at du har det sånn, har tenkt masse på deg <3 og på toppen få meniaskenproblemer, jammen er det noen som får mer enn andre. Du..jeg klarer nesten ikke se på de kakene dine, får vann i musen av dem 🙂 Tror jeg elsker småkaker. Skjønner ikke hvordan du får gjort alt oppi dette. Her er alt okay men jeg har fått gjort sånn ca nix. Sender over en diger klæm fineste du <3

    7. Jeg har sett at du har skrevet at du er trist og lei deg, og har jo skjønt at noe har skjedd men har ikke vært klar over hva 😢 Når ting er som tyngst, er det godt å slippe tårene løs… Det gjør kanskje ikke det vonde lettere, men det letter litt på trykket. Kakene dine ser jo så gode ut at jeg får vann i munnen her jeg sitter 😋

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg