en våt start på dagen

Ja jeg hadde en våt start på dagen ,det våte kom ikke fra oven ,det var fra hageslangen ,jeg vasket plattinger,verander ,husvegger og gulvet under altanen ,og det trengtes for å si det mildt,pollenstøv og rusk fra hustaket,spindelvev og edderkopper ,nå kan jeg gå på sokkelesten :=)vi må vaske en gang til oppom huset,men med husvask for der trenger vi å beise et strøk,men nå er det meldt regn en liten uke så vi får se når det passer

ei venninne dukket opp ,hun hadde gått tur over Åsen ,etter en liten pause hos meg gikk jeg ilag med henne halve veien hennes hjem igjen til Viddag ,det var varmt og jeg ble både varm og tørst så jeg gikk ikke hele veien

jeg tar farvel og rusler meg hjem igjen ,jeg fikk på lettere klær og jeg fikk i meg vann,resten av dagen gikk til å pusle her hjemme ,slo noen kanter med ljåen,plantet bambus som jeg fikk en rot av med ei granne ,klesvask og prat med svigermor og min mann ,en fin dag med andre ord.

I morgen skal jeg til Volda ,skal til frisør og jeg skal ta covidvaksine ,men der er 5 timer mellom frisør og vaksine  hva jeg skal finne på dei timane får dagen i morgen vise :=) må jo ha lunch ,kjøpe ramme til bilde Randi malte til meg og hvem hvet kanskje det blir en tur innom garnbutikken også ,skal kose meg :=)

8 kommentarer

Siste innlegg