endelig

I dag var det trening hos fysioterapauten ,jeg starter alltid med å sykle i 15 min så er det intervalltrening i 15 min etterpå,medan jeg sitter her og sykler ser jeg ut på parkeringsplassen til Coop mega

om dere ser det svære treet der ute så jobber et par skjærer med å bygge rede,skulle tro det var litt tidlig,men reiret beh´gynner å bli stort som dere ser .

Jeg bruker ikke ha mobilen i hånden når jeg sitter her,men i dag ringte den medan jeg satt og tråkket

og siden jeg hadde ventet på en telefon siden mandag tok jeg den,det går ann å prate samtidig som en sykler.Det var telefonen jeg har ventet på,ortopeden som oppererte foten min,jeg klagde over att verken ikke ville gi seg,han mente jeg var en av få som trenger ekstra tid på å bli bra igjen,men han mente jeg mest sansynlig ville bli helt fin,måtte bare stå i det ennå en stund,men om jeg ikke hadde fremgang på noen uker skulle jeg ringe opp igjen,ja ja da er det bare å se det ann en stund til da :=)

Da treningen var over hadde jeg en etterlengtet time,endelig fikk jeg et hårklipp :=) normalt et det nødvendig hver 6 uke,nå har jeg ikke klippet meg siden midt i november og det syntes virkelig.

Det var deilig,etter klippet ruslet jeg i Volda sentrum,måtte vente en time på att mannen var ferdig på jobben,for taxien hjem etter trening hadde jeg avbestilt

litt shopping ble det,men det var bare strikkegarn :=) har ikke tatt bilde av garnet,ikke en selfie heller,vi får se kanskje det blir i morgen .

Og hvet dere,det gikk rimelig greit å trakke i sentrum i 1 time i dag :=)

8 kommentarer

Siste innlegg