Endelig

I dag har vi en vindfull dag ,litt kald vind så kledd må en være ute ,jeg har vært en liten tur eg da

som dere ser er det lav skydekke og bårene bryter mot land

men vinden er ikke til hinder for blomstring i strandkanten

jeg går opp på veien igjen ,der er det satt opp et skilt,veiarbeid,så jeg rusler bort og prater med karane ,jeg skal jo til fysio i dag og blir hentet av pasientreiser,måtte forhøre meg om tunellen ville bli stengt,kanskje sa dei men dei skulle passe på att det var åpent det klokkeslettet jeg skulle hentes :=)

Fornøgd går jeg hjem

det er frodigt langselva som renner gjennom hagen ,ennå en rhododendron er i blomst nå og flere er i annmarsh,er så deilig ,jeg planter levende levegger ,busker og trær som skal stoppe noe av vinden

noe er grønt

  men noe skal blomstre ,den i midten her er en rosa klokkebusk som får et hav av lysrosa små klokker og den til høgre er en duftskjærsmin som er kvit

 

 

 

og ved siden av skjærsminen kommer nå hageazaleaen

en fin levende levegg med forskjellige vekster :=)

Jeg skal som sagt til fysio i dag ,ikke akkurat det som er endelig ,for der går jeg en gang i uken ,men etter trening da skal jeg endelig til frisøren og det er måneder siden sist ,nå er håret så vilt og bustet så jeg gleder meg virkelig til et hårklipp

ja ja selfiene  ble no sånn bobb bobb ,men det er no et førbilde iallefall hi hi ,ser kanskje ikke så bustet ut,men det er det ,svært tykt og jeg kan faktisk lage hestehale :=)

da ønsker jeg dere en fortsatt fin dag da,jeg har planer om å strikke litt til jeg blir hentet :=)

8 kommentarer

Siste innlegg