Endelig

Så kom dagen jeg har ventet på,sol fra en skyfri himmel ,normalt ville jeg stelt i hagen ,men som dere hvet er det lite jeg får gjort der for hagen er full av snø

så hva gjør jeg da ? jo jeg inviterer venninner til kaffe i solveggen ,først kom ei ,da hun dro kom nr 2 og etterhvert kom svigermor og sette seg ilag med oss også ,i solveggen var det varmt ,her slapp en å sitte med lange ermer ,en t skjorte holdt i massevi og jeg koste meg ,det ble noen timer jeg innrømmer det ,og det vises for jeg fikk farge på bringa ,jepp i morgen må jeg huske solkremen :=)

vi ska ha dette herlige været hele helgen ,da vil jeg nyte det og ikke sitte i bil for å dra på mathandel ,så etter middag tok vi bobilen og kjørte til Hornindal og handlet ,hadde jo vært deilig å bare kjøre videre og campet ,men det blir ikke med oss ennå

men før vi kjørte hjem tok vi  en liten kjøretur i bygda her

så fortsetter vi hjemover

gjennom dalen for å komme inn til der jeg bor

storspove ,vi stanser så den får komme seg ut av veien ,jeg håpte den skulle gå opp på snøen så den ble mer synlig :=) bilde tok jeg gjennom bilruta på god avstand,etter att jeg hadde tatt bilde prøvde mammen med å rulle ned bilruta ,men da fløy fuglen fort :=)

Vi har et par av denne og den er på akkurat det samme stedet hvert år og den er rødlistet over truede fuglearter så vi vil ikke kjøre over den

Det ble ingen spasertur i dag ,men jeg spadde snø en hel time ,jeg fikk fjernet en stor haug med snø og det var tung ,men å nå begynner det å bli deilig og mindre snø der vi  skal hygge oss ,planen er å grille i helgen og da vil jeg ha mest mullig bar uteplass :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg