endelig

28 august ble vi besteforeldre til nok et bittelite nurk  og jeg har villet hilse på lenge ,men det har ikke vært mulig ,korona i familien sette en stopper for det ,men nå endelig fikk vi hilse på for datteren vår kom på besøk i dag med storebror og lillemor :=)men før dei kom har jeg vaska hus,vaska kle ,vaska kopper og kar og vaska inni bobil ,og ja jeg har svetta mye i dag ,men en god følelse når alt er gjort ,i morgen reiser vi på bobiltur ,over Strynefjell og over Dovre ,turen går til Trøndelag og elsdte sønn ,der er 3 smågutter vi må besøke der også :=)

jeg fikk lov til å vise fram lillemor :=) storebror ville ikke fotograferast ,sånn er det med barna ikke alltid dei vil :=)

go som gull var hun :=) og det var skikkelig koselig å ha dem på besøk .

Da dei reiste ryddet vi ferdig ute i hagen ,fikk bært i hus det som jeg ikke greide å bære alene ,så nå er sommersesongen definitivt over og høsten er her ,vi er klar og kan senke skuldrane om uværet skulle dukke opp :=)

da blir det stille fra meg i helgen ,så ønsker dere en riktig fin helg

18 kommentarer

Siste innlegg