Endelig

Etter en helg med et ufyselig vær og snø langt opp etter beina fikk vi endelig en dag med solskinn i dag og selvsagt var vi ute ,og det er deilig å se på klokka og se att soltimene har økt siden den kom tilbake :=)

sola kommer først til oss som bor nede ved fjorden ,øvst i bakkane må dei vente litt,men så har dei den lengre på kvelden ,sånn er det under høge fjell

jeg var nede ved fjorden og her lekte en oter i vannet,jeg ble stående på avstand og såg på den ,den hoppet opp i luften ,stupte ned med halen i været,la seg på rygg og duppet før den svømte videre,fikk desverre ikke bilde av den ,prøvde men det var da den stakk av

jeg gikk hjemover ,et fly hadde lagt igjen en hale under sola :=) heime spadde jeg vekk en del snø oppom huset ,men så gik sola bak fjellet og det ble fortt iskaldt,var tross alt 10- i dag morges,nå er det 7- ,jeg får ta vekk mer snø en annen dag ,ikke i morgen for da har dei meldt snø nok en dag ,får bare håpe det ikke er mye ,ha en fin kveld da,nå skal jeg slappe av med strikketøyet mitt

12 kommentarer

Siste innlegg