endelig et lyspunkt

jeg har skrevet det før,i slutten av november forsvinner solen bak fjella her og viser seg ikke her hvor jeg bor før nå i februar.

Jeg tok meg en spasertur ned til sjøen etter å ha bakt brød og laget en gryte med potetball :=) og da jeg snudde meg og såg opp mot husa fikk jeg dagens deiligste følelse i ansikktet,et lyspunkt i februar,det var sola :=) den kom akkurat såpass opp att jeg fikk strålene midt i ansiktet,og da klatrer den litt for hver dag og om ikke lenge skinner den igjen på tunet mitt

for dei som bor helt inst i fjorden,på Viddalså har sola kommet skikkelig frem,med en frisk fot ville jeg gått en tur den veien for skikkelig å smake på sola,men det blir ennå for langt da foten ikke er god å gå på

i hagen har alt overlevd,i fjor kjøpte jeg en vrihassel og nå kommer den med rakler

dette gjorde min dag iallefall

18 kommentarer

Siste innlegg