endten eller

ja hos oss er det vist endten eller som gjelder,hva jeg snakker om ? været.

Vi har hatt tidenes nydelige vintervær,blå himmel ,tørt og opplett uke etter uke ,men hva våkner vi til i dag ?

full vinter.

Jeg kler på meg og går ut for å måke snø,tenkte først bare så att en bil kunne stoppe her om nødvendig :=) men snøen var lett og fin så jeg fortsatte å måke jeg sånn ca 6000 skritt i snømåking det er jo bra det vel .

Så ville jeg gå en liten tur ,men hu hei kor glatt det plutselig vart ,måtte inn og ta på piggsko,luften forandret seg det ble med ett mye våtere og lykke att jeg tok så mye snø medan den var tørr og lett ,den er ikke det nå.

jeg kom ned til sjøen og da begynte det å lave ned

fjord og fjell ble godt gjemt

ingen sipping av den grunn ,det var friskt og godt

spaserturen ble kort for nå kom jo rasfaren plutselig ,så da går turen til bommen og så snu ,rundt garden blir litt tungt å vade gjennom og der er også rasfare ,bak tunellen er det ingen som brøyter ,ja ja sånn er det her inne i fjorden ,var ute et par timer uansett ,og nå som jeg er inne ,ja da sluttet det selvsagt å snø ute :=)

10 kommentarer

Siste innlegg