ennå mer snø

I går var det grønt igjen ,det regnet og vasket bort all snøen vi fikk i helgen som var,så våkner jeg i dag igjen til en meget tett snøkave,det ble kvitt igjen ,men ikke slik som i helgen da og er vi heldige er dette borte like fort som det kom :=)

Hadde planer om å boikotte spaserturen,men så kom sola og siden det er opperasjon i morgen med nye 14 dager på krykker ,bare måtte jeg ut en aldrig så liten luftetur

det var deilig å kjenne sola i ansiktet ,skarpt lys ja ,men det tåler vi :=)

jeg rusler nedover mot fjorden,og der ser det nokså mørkt ut,samtig skinner sola der jeg går ,det er litt spesielt da :=)

vel nå er jeg hjemme igjen og ennå har vi ikke fått mer nedbør,mon tro om det kom ute i havgapet der Mette bor ? håper ikke det da ,for nå vil ikke vi ha mer nedbør noen av oss,det får holde seg over fjorden hi hi .

Jeg har skiftet på senga,vaskemaskina går ,jeg har planer om å vaske kjøkken og badegulv ,for nå blir det 14 dager på krykker og da stopper alt litt opp her :=)

Jeg ringte ei venninne også,baud henne på kaffe,hun kommer nok litt ut på dagen ,vi skal sitte med god avstand mellom oss ,drikke en kopp kaffe og spise litt kjeks til ,satser på att det går bra vi er begge friske ,familiene våre også og svigermor ,ja hun holder seg oppe hos seg selv :=)

Da ønsker eg dere en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg