er det en uvane ?

Ja en kan begynne å lure,når jeg strikker og ser en ende da glemmer jeg alt og sitter nesten pal til arbeidet er ferdig :=)

Nå har jeg beiset og malt litt også så helt pal har jeg ikke sittet,men jeg skrev i et tidligere innlegg att jeg hadde kjøpt meg litt nytt garn i lin,ikke rein lin men 58 % så er det 26 % viskose og 16 % bomull,et mykt og godt garn i naturmaterialer.

når en bikker 50 + har en lett for å bli varm,litt sånn klam varm da liker jeg topper som er luftige og ikke sitter inn til kroppen,så jeg ville strikke meg en sommertopp av den litt løse sorten,det jeg ikke viste att garnet som er Dansk kom med oppskrift på Dansk også,jeg rekte opp 4 ganger før jeg måtte gjøre oppskriften på min måte,da gikk det greit :=) og i dag festet jeg alle tråder.

 

jeg ble veldig fornøgd med resultatet og fargen,bare å pakke den ut i bobilen for den skal være med på ferie :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg