er det mulig

Jeg strikker litt innimellom,begynte litt på ferie ,la det boort men har tatt det frem igjen ,jakke til meg selv ,så tynt att jeg må ha 3 tråder sammen når jeg strikker ,lodden ,altså silk moahir ,jakken striikkes fram og tilbake så det tar tid ,jeg satt her for et par dager siden ,var nesten kommet opp til halsen ,tilfeldigvis la jeg arbeidet på bordet,og der ser jeg fadesen ,noe er helt feil ,jeg hadde felt feil ,arbeidet ble skjevt ,ikke nok med att jeg måtte rekke opp hele raglandsfellingen ,jeg måtte rekke opp en halv arm også for masketallet harmonerte overhode ikke

er det mulig ,skjønner ikke hvor hode mitt hadde vært ha ha ,men nå er det glemt ,jeg har fikset arbeide,har rett masketall og har snart komt like langt som jeg var da jeg oppdaget feilen

det blir nok en jakke etterhvert ,bare jeg husker å rekne rett :=)

14 kommentarer

Siste innlegg