er det mulig ?

Ja jeg spør jeg,ser ene turen etter det andre i vakre omgivelser ,vakre omgivelser har vi også,men HALLO  det snør ute,ikke sånn fin koslig snø som daler lett,nei det er tett snøkave som blåser på tvers og sånn har det vært i hele dag,ikke ofte jeg klager på været,men nå er jeg LEI ,jeg vil ha blå himmel og solskinn,jeg vil ha vår så jeg kan ta kaffen med ut i hagen,men slik det er i dag frister det å legge seg i hi :=)

det er grått og mørkt

fjord og fjell,joda det skal være der en plass bak alt det kvite da

om det har bedret seg i løpet av dagen ? overhode ikke det siste bilde her tok jeg nå nettopp dei 2 første tok jeg tidligere i dag

ja jeg har ikke vært ute i dag,det frister overhode ikke å gå tur i dette været,så ærlig må jeg få lov til å være :=) heldigvis har vi god mat i hus

torsk i form til middag i dag,

jeg har garn og nok å strikke på også ,nå fikk jeg ferdig dressen jeg har strikket på i påsken

må bare dampe og sette strikk i livet,hva jeg skal legge opp nå er jeg litt usikker på,får bla litt i oppskriftene mine :=) er bare å kose seg inne for det skal ikke være noe særlig til vær resten av uken heller,regn,mye regn sier dei ,nei blir inne noen dager eg :=)

14 kommentarer

Siste innlegg