er det siste kvelden ?

God kvelden,her har det vært full rulle i dag,når vi satt her vi to og jeg strikket medan mannen bestemte seg for å gå en liten tur,ja da fikk jeg telefon fra vår elste datter,hun og samboeren ville ta seg en tur med alle 4 barna :=) det ble plutselig livat i heimen .

Det ble enkel middag som datter fikset etter att min mann hadde funnet frem det vi hadde å by på i dag,det ble pasta og kjøttsaus,grei mat når en plutselig blir 8 rundt bordet,før vi ante att vi fikk besøk hadde vi tømt kjøleskapet for melkereste av den sorten som hadde gått litt ut på dato,det ble vaffelrøre av det,en vanlig og en gluten og laktosefri ,dermed hadde vi kaffematen klar også når gjestene kom :=)

Det ble stille da alle hadde reist igjen og jeg lette frem et enkelt strikketøy,ja nå er jo sagakoften ferdige og jeg må ha et kveldstrikk og nå blir det sokker .

Så nå sitter jeg her og strikker på en sokk samtidig som jeg lurer på om det er siste kvelden,siste kvelden med walkeren,den svære foten

jeg er nesten sikker på att jeg fint kunne fått en mindre str på denne gigantfoten,ja ja jeg har holdt ut,i morgen kommer en taxi og henter meg 2 gode timer å kjøre til Ålesund sjukehus,først røntgen kl 10 så samtale og undersøkelse med spesialisten,og planen er å reise hjem med en ortose på foten,hviken jeg får er jeg spendt på,men jeg føler meg nokså trygg på att det er en liten sak som jeg kan ha på i mine egne sko :=) aaaa jeg gleder meg

er jeg ekstra heldige får jeg nå bevege meg ute,og da skal jeg nyte å gå en liten tur hver dag,om jeg trenger litt støtte av krykker noen dager til skal jeg tåle bare jeg kan gå litt ute igjen :=)

Ha en fin kveld da

9 kommentarer

Siste innlegg