et festligt møte

I dag har jeg gått en lengre tur langs sjøen,snøen er så og si borte så jeg gikk bak tunellen :=)

Jeg speidet etter sjøfugl,en hegre flyr opp og forsvinner,det samme gjør en skarv,jeg ser opp og håper på ørn men det er veldig stille.

Da jeg kommer til enden hvor det er en bom ,ja for en kan ikke kjøre gamleveien ,så sier noe meg att jeg skal gå litt til,jeg går forbi bommen,ser etter ørn ,men nei jeg jeg ser ingen ting og  snur,så hører jeg en skarp lyd og stopper,hvilken fugl har den låten ? lytter men det blir stille,jeg begynner å gå og da jeg oppdager en bevegelse i sidesynet og der kommer lyden tilbake :=)

en oter kommer svømmande inn mot land,og da jeg går nermere kanten ser jeg att det er 3 stk som kravler opp på tangen :=) en mor med to store barne tror jeg det var

 

det var en morsom opplevelse ,synd det var så mange greiener der,det gjør det vanskelig å få klare bilder av dyrene,men noen ble heldigvis bra :=) og like fort som dei dukket opp ,svømte dei ut igjen,men det var umulig å få bilder av, til det vær greiner for mye i veien til å kunne fokusere på dyra .

Lykkelig ruslet jeg hjem igjen

hele meg ble gul da jeg tok bilde av raklane,godt jeg er føre var og har begynt medisinering mot pollen ja

 

i går låg disse skjønne her under snø,det er utrolig hvordan naturen ordner seg,er tiden kommet ,ja så spirer det under snøen

det er 14,8+ ute i dag og hagen er grønn og fin,det må bare nytes for dette kan jeg like :=)

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg