et kjekt møte

I dag regnet det da vi stod opp ,litt kjedelig med tanke på det nydelige været vi har hatt lenge ,vist trengte vi regn men kunne ventet en dag da ,hvorfor ? vi skulle på bobiltur .

Vi pakket med oss litt mat og sette oss i bilen ,turen var ikke lang ,en liten halvtime å kjøre så var vi fremme ,en tur i nærområdet og i dag hadde vi en planlagt avtale .

turen gikk til Høydalen i Austefjorden ,og hvem hadde jeg avtale med ?

Randi Lind ,hun og mannen camper i Høydalen og hun tok kontakt om jeg hadde muligheter til å komme meg dit ,og min snille mann sa ja til å kjøre ,så vi tok hele ettermiddagen der i dag vi :=) utrolig kjekt å treffe henne

klemme er jo ikke lov ,men litt nerme hverandre kunne vi stå ,heldigvis regnet det ikke i ettermiddag ,men litt kjølig innimellom var det så kufjordkofta måtte på etterhvert

 

koselig plass å campe ,dette er ikke en campingplass men en fin stellplass er det da

sjekk den fiskefinnen da ,ikke hvet jeg hva slags fisk den har tilhørt

vi gikk en tur ,vi pratet vi drakk kaffe i bobilen til Randi og mannen ,en enkel middag lagde vi hver for oss i hver vår bobil ,hadde solen varmet hadde jeg nok tatt middagen ute

litt sjeiv ,men det var ikke vinden sin skyld

ærfugl ,ja lite ante jeg att den var så nerme her jeg bor

jeg fikk en gave ,det var så vakkert,ja Randi er virkelig en kunstner både med ord og tegninger

det var noen koslige timer vi fikk sammen ,så lett å snakke med og så naturlig ,en nesten perfekt søndag ,sier nesten for jeg hadde en litt plagsom mage ,men sånn er det en gang i blandt ,ikke alltid jeg kan gjøre noe med den biten ,utenom det var dagen helt perfekt :=)

 

18 kommentarer

Siste innlegg