God morgen .
Et lite livstegn fra meg,for tiden har jeg det ikke helt bra,tankekverna går konstant hele dagen ,noe som gir utslag på angsfølelse.
Men jeg gikk alikavel en tur i går ,det blåste heftig i kastene og jeg måtte gå i motvind hele veien hjem kanskje likegodt da fikk jeg andre ting å tenke på :=)
Det er vår ute og nå vises det godt når en går tur
hasselen blomstrer skikkelig
blomsten er ikke synlig på avstand ,men går du helt bort til hassetreet ser du disse bittesmå røde blomstene og i år er det mye av dem :=)
oren blomstrer mer og mer
selja blomstrer også med fine puselabber,så alle alergikere må passe på å skaffe det som trengs for å dempe ubehaget dei går mot i pollensesongen
det er like før villplommene blomstrer
det popper opp snøklokker langs veien ,dei har nok fulgt med jord som har blitt flyttet på ,i hagen min blomstrer dei også ,men halvparten har forsvunnet i vinter,skal tru om det er den langvarige barfrosten som er skyld i det ?
isen hadde smeltet så jeg kunne gåå hele denne runden på Viddal i går
sola ville frem i går ,men det var for mange skyer ,i dag regner det og vi skal ha vind med storm i kastene i dag,tror ikke det blir lange turen ute da
Skal prøve å komme sterkere tilbake ut i neste uke ,ta vare på hverandre











Fine bilder fra våren hos deg. Leit at du ikke har det bra.
Gode tanker og sender en klem <3
tusen takk
Så vakkert og de snøklokkene dag. Da det rolig i våren og blogg når du har lyst. Klemsiklem:)
tusen takk, det skal jeg prøve på
Så fine små blomster på kvisten 🙂 Godt å se at våren kommer når man ikke har det greit. Det liksom litt håp i våren <3 Håper du får det litt bedre snart <3 klem
tusen takk, det håper jeg også
Tankekjør er ikke greit! Ta vare på deg! Nydelige vårruller her! ❤️
takk snille deg