et stort under

God morgen ,så våknet vi til et stort under ,helt perfekt ,vi ble besteforeldre til velse Tuva i dei tidlige morgentimer  og hun er helt nydelig :=)

Himmelen er helt blå men det var bare 5+ da jeg stod opp ,om et kvarter sånn ca klatrer sola fjella og da blir det en superfin sommerdag og det passer jo kjempebra i dag siden vi får besøk på garden .

I går gikk jeg en tur rundt garden ,jeg var godt kledd men måtte bare kle av meg langs veien ,så i dag tok jeg like godt og startet med kjole og en kofte utenpå :=)

det var fest på denne løvetannblomsten i går ,ikke bare humlene som elsker løvetann

å gå rundt garden er en fin tur :=)

en svær gammel selje ,fasinerande synes eg

enden på jordene og jeg kommer ut på asfalten igjen

flere som nyter det fine været

er dette det dei kaller strusevinge ? dekorative er dei iallefall ,jeg liker veldig godt bregner

og så var jeg hjemme igjen ,en fin spasertur som dere ser :=) og nå skinner solen ute så da er det bare å komme i gang med dagen ,ha en fin lørdag da dere

 

10 kommentarer

Siste innlegg