Et under

God morgen,ute regner det og vinden er med på å føre regnet sidelengs langs enga,men det tenker jeg ikke så mye på,holder meg inne i dag :=)

Natta hadde få timer,det skjedde nemlig et lite under i natt ,jeg ble bestemor igjen til lille Kristine,eller var det Kristina ,akkurat i dag er ikke det så viktig heller,det viktige er att min datter har det bra,mannen fikk være med på selve fødselen selv om han ikke får komme ned på besøk i dag ,lillemor er velskapt og det var jo hun som holdt denne bestemora våken i natt,ja for jeg kunne rett og slett ikke sove før jeg fikk melding om att alt hadde gått bra :=)

9 timer gammel og helt perfekt,her snakker vi ekte kjærlighet ikke sant :=)

det er et lite under hver gang et nytt liv ser dagens lys og jeg gleder meg til å bli kjent med henne,hvor lenge vi må vente før vi får ta henne i armene hvet jeg ikke,håper ikke vi må vente lenge ,kjekt å se lua jeg strikket på henne også da :=)

Min dag kan ikke bli stort bedre i dag ,nå bare koser jeg meg over att alt har gått bra

26 kommentarer

Siste innlegg