etter en tids pause

Nå er det en stund siden vi jobbet i skogen med den nye samlingsplassen vår ,men i dag var det påann igjen ,men først ble det en tur på butikken ,mat må mann ha og jeg hentet mine nye briller :=)

Men altså skogen ,karane la ned trær medan vi damene ryddet unna kvist og greiner

det ble bål ,noen likte å legge på materialer som gav mye røyk ,men det gikk seg heldigvis til for røyk liker vi ikke

skogen må bort skal vi få utsikt utover fjorden ,da er det greit att min mann eig skogen selv :=) og det blir masse god ved til neste vinter,til både oss og dei i rorbua

jeg tok pause før dei andre ,da det begynte å kjennes i ryggen var det på tide å stoppe opp ,vil jo ikke ha tilbake den ryggen jeg hadde i uken som gikk nei ,så jeg gikk opp til bålet og koste meg medan dei andre jobbet litt ekstra ,men det blir så bra dette her altså.

Håper dere har en fin lørdagskveld da :=)

12 kommentarer

Siste innlegg