etter stormen

Igår raste det med storm ute,og jo mørkere kvelden ble jo mer blåste det ute,slik føltes det iallefall og regnet pisket mot ruten.I dag derimot var det stille ute,tåke,snå og tidvis blå himmel,det måtte bli en spasertur langs fjorden i dag

tåke,en kan skimte fjella bare bittelitt

men jeg kunne også skimte alt som fløt på fjorden etter uværet i går

så dukker det opp resultater etter stormen langs gamlevegen også,litt av noen krefter når svære grantrær brekker som fyrstikker

 

godt det ikke er i denne skogen jeg plukker sopp :=)

tåka letner

og naturen viser seg igjen

 

kvitt og urørt,det kom litt snø i natt

jeg skulle snu men såg noe ,noe som dro meg litt lengre,det er nå jeg må gå stille,rolig ikke for fort og kamera må jeg ha i handa

en havørn,jeg kom ganske nær,men det småsnøvde litt og linsa ble våt,prøvde å tørke av men det ble bare verre så det ble ikke fr´lere ørnebilder.

vel hjemme hadde jeg fått besøk av noen små blåmeiser hi hi ,en fin tur i dag :=)

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg