etterlengtet

I dag var det 13- da jeg våknet ,akkurat det er ikke helt vanlig men da er det godt det ligger et lag snø og isolerer tenker eg :=)

Neste helg venter vi et solgløtt her på Leira igjen etter att den har vært borte siden tidlig i november,på Viddal har solen kommet og for hver dag kryper den litt nermere Leira ,er nede ved sjøen vi får den først,vel jeg valgte å gå solen i møte i dag

isen langs veien er mektige nå etter dager med mange kuldegrader,det er vakkert  da

jeg rusler og går jeg og solen går mot hverandre :=)

jeg kjenner noe som varmer i ryggen og snur meg,der får jeg solen rett i ansiktet

det var etterlengtet,å det var deilig :=)gjett om den varmet

sola skinner over Leira ,men fjella gjør att den ikke når husa før etter neste helg,så da har jeg planer om å gå tur nede på hovedveien  der sola skinner

som min datter skrev i dag ,smil det er gratis terapi :=)

jeg snur og rusler hjemover igjen ,deilig å få sola rett i ansiktet for hver fonnoverbygg jeg kommer ut av ,vi har 3 stk :=) det var en etterlengtet og deilig spasertur i dag

14 kommentarer

Siste innlegg