ettermiddagstur

selv om att jeg gikk en lang tur på førmiddagen i dag måtte jeg ut på en ettermiddagstur også.Sola viste seg og jeg tenkte jeg måtte få litt sol i ansiktet :=) akkurat det fik jeg ikke ,for det kom et tynt skydekke akkurat forran sola ,men turen var fin alikavel :=)og siden det var sola jeg skulle jakte på,gikk jeg ned til sjøen og ruslet langs veien

fuglene kvitrer og synger hele dagen

gåsunger eller puselabber spretter godt nå

skogen lyser i en vakker gulgrønn farge,aldrig har jeg sett så tett med modne rakler som nå,og det midt i februar

mon tro om hegren har tenkt å hekke her hos oss i år ,2 stk har ettablert seg i granskogen her

vakre planter i sjøen,nå er dei fine,men når sommeren er her og dei blomstrer rikt kan det bli litt mye av dem der vi bader :=)

det er mange vakre motiv i strandkanten og noen under vann :=)

da jeg kom hjem igjen gikk jeg rundt løda vår,en tystbast har plantet seg selv der mellom oss og grannen og nå kommer den med dei vakre lilla blomstene :=) etter att den er avblomstret kommer det røde bær,alt ved denne busken er giftig,så en må passe på så barn ikke plukker av den,men vakker er den da

8 kommentarer

Siste innlegg