får jeg muskler av dette

Ja jeg lurer jeg ,for her jobber jeg med magemuskler og det er helt gratis :=) dra svære spiker ut av plang,spa opp gresstuer med lange stive strå,løfte på digre heller ,ja mange slike oppgaver som jeg overhode ikke er vandt til å gjøre :=)

her har jeg slått med ljå nesten helt opp til veien ,og nei jeg går ikke nedover og slår ,var bare et par strå som sto igjen ,jeg slår oppover :=))

jobber med muren som har falt litt ut ,og fjerna tuer som vi bare snublet i :=)) en plen skal være grei å gå på uten store tuer her og der

jeg er flink å ta små pauser så ryggen ikke blir helt ødelagt og maten smaker veldig godt på fjellet

jobbet med dette hjørne i dag ,nå begynner det å komme seg

snart ferdig med asfaltplatene ,,da slipper jeg å trekke ut flere spiker fra gammel bordkledning ,det blir bra ,og ja vi fikk nok en nydelig dag i Bakkedalen :=)

i morgen tar vi pause ,må på butikken og det er helt greit for jeg har iallefall gangsperre fra navlen og ned :=) her jobbes det med magemuskler hi hi

12 kommentarer

Siste innlegg