fargefest

I dag har jeg vært på reise,det var 3 mnd kontroll hoos hofseth biocare der jeg er testperson for et kosttilskudd mot tidlig beinskjørhet og artrose,det gikk rimelig greit i dag ,blodprøver er en utfordring på meg men dei traff på 4 stikk og jeg slapp å bli videresendt til sykehuset .

Jeg tok første buss tilbale til Volda,jeg hadde en plan .

Jeg har skrevet att jeg har bestilt en ny strikkebok i posten,det er Ingunn Birkeland som har designet plaggene og jeg falt pladask,nå tar det litt tid å få den boken levert ,den er på vei men det skjer ikke over natten ,men jeg ville være klar når boken kom så jeg ville kjøpe garn i dag,aner jo ikke hvor mye jeg trenger men det gjør ingen ting for alle plagg i boken har samme motiv,samme garn og det gjelder til dame,herre og barn :=) jeg knipset et bilde på nett av plagget jeg vil starte med

dette er en en bok med den reine fargefesten og jeg elsker det ,jeg vil strikke en vest men kommer nok til å forlenge den bittelitt og fargene jeg har kjøpt er disse

jeg vil ha blå bunnfarge og så kjøpte jeg litt av hvert til mønster men det er mulig jeg kjøper et par farger til :=) gjett om jeg gleder meg da

jeg har småstrikket litt når jeg har slitt med en liten senebetendelse,måtte ha noe lett og da er kluter greit ,fargefest der også

det blir jo helt greit å vaske med slike glafarger .

Til slutt er det dukkekle,det er hva jeg har på pinnenen no ,alle småjentene våre 4 i antall trenger nok en garderobe til dukkene sine etterhvert ,så da får jeg strikke et lite lager da ,og farger er noe småjentene liker

livet blir litt lysere med farger ikke sant :=)

10 kommentarer

Siste innlegg