fargeløs vintergarderobe,nei takk

Dere som har fulgt meg hvet att jeg er glad i farger,huskt jeg var innom en klesbutikk for et par år siden ,det var sørgelig fargeløst,kvitt og beige ,det såg rett sterilt ut,frodithen vår har også vært innom klesbutikker denne høsten ,vinterens farger er sørgelig få i år også ,mye kvitt og svart slik jeg forstod det,men vil jeg ha en fargeløs vintergarderobe ? nei det går ikke ,da måtte jeg i såfall farget håret mitt først ha ha .

Slike sesonger er jeg glad jeg kan å strikke ,for i garnhimmelen finnes absolutt alle farger en kan drømme om og da er det bare å strikke i vei og skape sin egen fargerike vintergarderobe ,lurt ikke sant :=)

I helgen ble jeg ferdig med en ny jakke til den kalde sesongen ,moahir loddent og myk og fargen er lekker serise :=)

og jeg er iallefall veldig fornøgde .

I dag var det strikkekafe ,på pinnane er det ullsokker i tynn ull ,fargen er gyllen høstfarge ,blir nok ikke mye svart/kvitt i min garderobe

12 kommentarer

Siste innlegg