farsdag

søndag og farsdag i dag og vi ventet besøk :=)jeg forberedte middagen og så gikk jeg en tur medan vi ventet på besøket .

Jeg har snakket litt om fjær,jeg har jo samlet en del ,det begynte med uglefamilien i hagen ,det å gå ut på plenen og plukke uglefjær er liksom ikke hverdagskost.

Så ballet det på seg og gikk litt sport i år se etter fjær,elsdte datteren vår er hekta på drømmefangere,og tanken om å lage min begynte å surre i hode mitt,jeg nevnte det til min datter en dag og hun hadde også lyst til å lage selv,den hun har er en kjøpt,siden det var hun og forloveden som skulle komme i dag begynte jeg å tenke på fjær,sendte en sms til ei granne øvst i bygda om hun hadde noen fine i hønsehuset jeg kunne få ,jepp var bare å komme opp og hente ,så dermed ble det en spasertur på meg

litt tåke i fjella men en fin søndag uten nedbør

jeg blukket en liten pose med fjær takket for dem og gikk like så godt hele runden rundt garden hjem igjen

en deilig tur :=)

måtte ta et bilde i drivhuset mitt da jeg kom ned igjen ,jeg hadde planer om å kaste det gamle juletreet vårt,et kunstig sådan ,men mannen mente det kunne være koslig å pynte det i drivhuset så i går sette jeg det ut og jeg skal nok få lys i den også innen advent :=)

Det var koselig med besøk ,god middag og kake til kaffen ,datter ble glad for fjærene ,hun må rettnokk reingjøre fjæra selv men det greier hun fint .

Jeg begynte å lage min første drømmefanger i går og etter att gjestane våre reiste hjem gjorde jeg ferdige drømmefangeren

nå henger den ikke på denne veggen ,det var kun for bilde .jeg har hengt den i vinduet ,litt midlertidig til jeg har bestemt meg kor den skal henge .

Denne drømmefangeren har kun fjær fra uglen og jeg er veldig fornøgde ,og hvordan jeg har gått fram skal jeg vise når jeg begynner på den andre :=)

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg