februar

Så skriver vi februar ,dagen har vært fin og himmelen ble blå før kvelden ble mørk ,og et øyeblikk lyste det oppe i fjellet der sola snart viser seg noen stakkars små minutter ,men det tar noen dager til før den viser seg skikkelig.

Ut på tur måtte til etter litt strikking og husvask

mørke skyer ,lyse skyer men jeg ser bare det blå

oppover det går ,må få opp pulsen litt så da er det bakkane som gjelder

jakta 1588 moh ,skyene omkranser toppen :=)og bak skyene er himmelen blå

om ikke lenge ser vi sola der lyset skinner bak husa

etter turen opp bakkane går jeg ned til sjøen

jeg prøver fiskelykken ,neglebiten tok fingrane etter tre kast da var jeg ferdige,men mannen ville prøve ,et kast og han hadde noe på kroken ,

 

en stor og feit makrell ,det blir min middag i morgen ,men hallo makrellen bruker ikke være her før vi har sommerferie ,hva skjer ?

ja ja ,ikke noe jeg får gjort noe med annet enn å nyte fersk makrell til middag i morgen og den kostet meg 0 kr :=)

10 kommentarer

Siste innlegg