ferdig

nå er vi ferdige med å stelle det som må stelles i hagen før vi tar bobilen og kjører på en ferietur,når en skal være borte noen dager er det en fordel att alt er plantet i jorden ,kunne jo ikke ha noe inni drivhuset ,i tillegg har vi sådd gressfrø ute ved sommerfjøsen og i dag strødde jeg litt engblomstfrø der ute i tillegg ,så nå er det bare å håpe att noe vil spire

i går slo vi plen ,men ble ikke ferdige ,den store klipperen streika så vi måtte på reperasjon med den i dag ,og slike ting er ikke gjort på en dag ,så vi lot den være igjen på butikken og så klipte jeg ferdig gresset i dag med den lille elektriske klipperen

nå er epleblomstringen i gang og det er så vakkert i hagen når trea blomstrer ,4 stk i hagen der 2 er der bare for pryd for det er liksom ikke så gode epler på dei to trea ,veldig gamle da

håper dette stykket er grøntt i løpet av sommeren :=) og er jeg heldige så kommer noen av engblomstene også

flere av rhododendroane har kommet i blomst nå

og den lilla syrinen ,jeg har 3 kvite men dei har ennå ikke kommet i blomst så da har jeg noe å glede meg til uti juni

ønsker dere en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg