ferdig

I dag ble rosebuen ferdig og jeg har fått en koslig vei inn til urtehagen

jeg har brukt hele dagen på å beise,for her måtte jeg opp og ned trappestigen og jeg rakk ikke begge sider på toppen ,så måtte drive og flytte stigen frem og tilbake,men nå er jobben gjort

rosen ble plantet,William Baffin ,den kan bli 2 meter høg og den dufter og som dere ser er den full av knopper :=) og dei er i ferd med å sprette ut

når sola går ned oppom huset i 6 tiden er det bare å gå ned i urtehagen for her skinner sola til kl 20.30 :=) måtte legge fiberduk over sennepsplantene for noen store kvite sommerfugler la egga sine på dem ,og da hadde larvene spist opp hele avlingen ,da fiberduken kom på begynte den på ruccolaen ,så det ble duk der også ,hmmm dei surrer rundt oss hele tiden ,fine ja ,men dei får finne noe annet å legge egg på :=)

det er varmt ute og lummert,jeg har gått og ventet på litt tordenskrall men det kom ikke ,gikk en liten kvelstur etter att jobben i hagen var gjort .

I morgen kommer dei som skal rehabelitere pipa vår etter pipebrannen vi hadde ,blir godt å få ferdig den jobben også for det følger alltid noe rot inni huset etter slike jobber

10 kommentarer

Siste innlegg