ferdig

I dag har vi styrt på i hagen og jammen ble vi ferdige med prosjektet singel istedenfor gress og skvalderkål opp etter veggane og jeg er så fornøgde.

Jeg hadde et ønske om å ha gamle stolper i overgangen mellom singel og gress og da vi har flere slike stolper etter att det har vært noen utskiftinger her så fikk jo jeg det :=)

jeg trodde det var lyktestolper,men dette var svære høgspentstolper ,da er det godt vi har en sterk traktor

fram kom den  10 m skitten og mosegrodd

men den ble grundig vasket og saget til 8 m ,men vi trengte to stk den andre ble 6 m

ikke bare bare å kjøre med et sånt lass,men det gikk

og den kom på plass ,men det var kun traktoren som tok dei tunge takene

og etter noen runder med mer singel på plass ble vi ferdige ,den store steinen ligger der fra tidligere for der er to platåer,synes bare ikke på bilde :=) fin å sitte på er den også.

Og jeg er superfornøgde ,da jobben var gjort fikset mannen en liten dekorasjon i det store beddet mitt

jeg har jo hatt lyst på runde betonkuler,har planer om å lage men ikke kommet i gang med et ,men vi har runde steiner i hagen ,så mannen borra hull i ene steinhella i bedde og en i et stor rund stein ,en bit armeringsjern og lim og voila

 

sylinderen står kun og støtter til limen har tørket ,men det ble jo skikkelig stilig i hagen da :=)

 

14 kommentarer

Siste innlegg