ferie før ferie

slik ble det i år,vi skulle først til Hønefoss i selskap og siden vi da var på tur med bobilen ble det ferie i tillegg og vi storkoste oss

en liten fugl på fjellet

vi besøkte stavkirker

en som bare måtte :=)springe i snøen

vi besøker søster og svoger på Sandnes ,det ble bobler der ,men det var altfor varmt

vi koser oss på stranda

vi  går kvelsturer

en liten venn i solnedgangen

feira bursdag på forskudd ,og når en blir gammel nok får en vist bare 1 lys på kaka

vi besøker Stavanger og der var det er yrande forlkeliv og jeg kjøpte meg ny kjole ,eller den kjøpte jeg på Sandnes da

vi var på garn outlett,dette er ute i butikken ,outletten er lengre inne i lokalet her og jepp det ble litt garn med hjem denne gangen også

på Øystese fikk jeg en ny venn og han var aldrig langt unna meg ,en nyklips langhåra schæfer,i den varmen var det godt for ham og siden han er mye i fjellet er det lettere å se flåtten

dette var en smakebit ,jeg har en opplevelse til som får komme i egne innlegg for må nok dele det opp litt

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg