ferie

jeg merker att jeg er i ferie modus ,dagen går kun på å rydde ,tømme komposten ,ja vi har varmkompostering i hagen ,da måtte jeg få ut det som var i bokashibøtta inne ,lade opp kamera og mobilen ,sjekke att alt er i orden ,nå er jo svigermor i huset og hun får nok besøk medan vi er borte ,men det er nå rart med det alikavel :=)

kommer på en liten ting og da tar jeg det ut i bobilen med det samme ,er så lett å glemme ,greit å kjøpe nytt om en glemmer noe ,men en kn ikke kjøpe alt nytt :=)

måtte lufte meg litt også ,vi fikk litt regn i natt og det skulle regne i hele dag ,der ble vi lurt ,det vesle som kom på førmiddagen vannet litt hagen ,men ikke mer enn det :=) ja ja ,brønnen fyller seg nok opp igjen .

alt i hagen sette iallefall umåtelig stor pris på det som kom av regn ,og jeg håper det kommer litt regn iallefall en gang i uken medan vi er borte :=)

jeg kommer nok til åfølge litt med på blogginnlegga som kommer via mobilen ,om jeg blogger er vel heller tvilsomt ,legger nok heller litt ut på instagram ,så jeg tror jeg bare sier god sommer eg ,så ser vi om jeg er innom no og da ,blir ikke like mye når jeg er sammen med andre hele tiden :=)

11 kommentarer

Siste innlegg