fint besøk

etter noen dager med selskap og legebesøk i går har jeg fått gått en tur i dag,nå kunne turen vært hyggligere,jeg hadde på for lite kle og det var kaldt,ser det er 0,8+ nå ,så jeg frøs og det skulle en ikke trenge når en har nok med varme klede i hus :=)

Ja ja jeg fikk en tur ,vi har fint besøk her jeg bor også for tiden,besøket har vært her noen dager ,i dag kom jeg over 4 av dem og jeg fikk tatt noen bilder,desverre ikke helt klare men det får bare våge seg :=)

her sitter dei alle fire,norges svar på pappegøye ,sidensvans å den er bare så vakker

det ble noen bilder,sånn er det når en får så vakkert besøk,synd jeg ikke fikk helt klare bilder,men det er ikke lett når dei sitter i toppen av et tre og jeg står et lite stykke unna med neglesprett på fingrane :=)

Medan jeg står der og nyter disse vakre fuglene ser jeg lyset,det er bak huset vårt det lyser så vakkert og om en ca 14 dager nå så har vi solen her i bygda igjen ,ikke mange minuttene førstedagane,men vi har i det minste lyset

og sola den har skint i fjella i hele dag,er så deilig

nå skal jeg ta noe smertestillande,for det skal sies att denne foten verker gammelerik ,må bare håpe det går over før våren er over oss på rett,viste det ville ta tid,men var egentlig ikke forberedt på att det var så omfattende og langtekkelig,ja ja ,en dag er jeg vel helt fin igjen :=) ha en fin ettermiddag da

11 kommentarer

Siste innlegg