fint ferdige

i dag er jueg fint ferdige ,i dag som i går og dagen før det har jeg stått opp og startet dagen med å male ,i dag var det strøk nr 2 på veggane men først måtte veggane pusses lett med sandpapir ,så måtte dei moppast reine for støv og taklistene måtte maskerast på ny før jeg endelig kunne male

nå er veggane ferdige og det er klart for å ha på igjen lister og skru fast stikkontakter ,hode mitt dunker og jeg er sliten .

Når jeg holder på slik svetter jeg ,i dag ble det så ille att brillene dugget :=)

alle dører har stått opne og det kjennes såklart nå som jeg sitter i ro så jepp nå har jeg fyrt opp i vedovnen ,jeg har stekt noen hjortekarbonader til middag

og resten av kvelden har jeg planer om å bare slappe av ,få hode på plass igjen og strikke små sokker

så får jeg se om jeg orker ta den andre delen av stuen også når jeg først er i gang ,men det blir ikke denne uken :=)

10 kommentarer

Siste innlegg