fint ferdige

Jeg er fint ferdige ,nå mener legen min att tungt hagearbeid ikke er god nok styrketrening for beina mine ,vel jeg har jobbet med stein i dag og jeg er fint ferdige ,så mer blir det uansett ikke på denne tøtta her i dag .

jeg bestilte jo et lass med singel i den tru att den kom seinere i sommer ,men neida den kom fort oog vi var ikke klar den singelen skulle ligge ,så vi har jobbet på ,men hoftene ville ta livet av meg så jeg måtte ha et par dager med pause og ikke gjøre noe før på kvelden når vi var to ,i dag derimot har jeg hatt en runde ,det var fint vær,litt sol og det ville jeg benytte meg av

vi fikk vekk jord og raket og i går var det klart så vi kunne legge på duk,mannen ville ta et par skuffer med singel så duken ikke reiste med vinden ,og jeg jobbet som en helt foor han hentet flere lass og jeg skuffet det utover som best jeg kunne

til slutt var jeg nær ved å sige ihop og gav beskjed om att det var nok på denne tøtta ,jeg orket virkelig ikke mer

så ser jeg på værmeldingen ,sol i førmiddag og regn på ettermiddag i dag ,vi hadde snakket om att steinen langs denne veggen skulle byttes ut med singel ,i tilleg var det for mye stein opp etter veggen i forhold til resten ,ja ja tenkte eg i dag morges ,det var ikke en vanskelig jobb ,fort gjort :=)

vel det var ikke fort gjort og det var heller ikke lite stein ,naboen vil ha denne steinen så jeg la det til sides så han kan hente det når han får tid .

Jeg la duk over den biten inntil veggen og så skuffet jeg singel over ,akkurat det var fort gjort

og nå begynner det å se bedre ut ,steien jeg fjernet gikk helt opp til kanten på vorteplasten ,nå må vi skjære bort litt som dere ser ,det får mannen ta seg av

det blir så rein og fint inn til husveggene nå ,i overgangen mellom plen og singel på nedsiden skal vi legge ned noen gamle lyktestolper i tre men det blir ikke i dag :=)

jeg tok en lengre pause men kom på att noe gress også burde klippes så jeg gikk ut og tok til med plenklipping jeg rakk litt over det halve på den siden jeg har tatt på meg klippejobben så kom regnet ,da var det bare å rydde og gå i hus og det var like greit for kroppen ville rett og slett ikke med sånn tung jobb i dag .

Bøy opp og ned når en plukker stein er vel litt styrketrening for hofter eller ?

14 kommentarer

Siste innlegg