fjelltur

I dag måtte det bli en fjelltur,en tur opp på Åsen bak huset,men en går ikke rett opp fra huset vårt,neida en må gå øvst opp i bygda og gjennom skogen og videre ,det er ca 1,3 km rett opp det + litt til for jeg ville se etter tyttebær

opp og forbi alle jordene

gjennom granskogen som er den bratteste biten

oppover det går

så er det bare å se etter bær da

den som leter finner og etter noen timer var bøtta full og jeg begynte turen ned igjen

utsikt fram i dalen ,er gjennom denne dalen en kjører for å komme inn til meg :=)

snur jeg meg rundt ser jeg den veien hvor jeg bor :=) ,kan gå over her når jeg skal på strikkekafe,har gjort det et par ganger

vel hjemme sliten og vonde fot,men du så deilig det var med en tur i fjellet,og med meg hjem hadde jeg 3 kg tyttebær.

Blir fjelltur i morgen også,hvor hvet vi ikke ennå ,blir spennende å se hvor vi ender ,natta da

7 kommentarer

Siste innlegg